Monday, October 4, 2010

Tech Deck Gold Trucks

wedding stress-free

Have you dreamed of so much right now but after the euphoria of "yes" you are overwhelmed by anxiety? You never thought to find you dealing with a grueling tour de force to t the search for the perfect location right or apparel? Buried by piles of magazines you do not know where to start? fears and doubts that accompany a major step like marriage you add new sources of stress. Psychologists and experts even talk about the syndrome "stress pre-ceremony" that may create disputes between the spouses before we reached the altar : d ISCUSSION on the guest list, receipt, not to mention the demands of mothers-intrusive or too caring mothers who are likely to create many misunderstandings between the couple. Here are some guidelines to clarify the ideas on steps to be addressed to reduce the stress of the preparations .
The mood of celebration
advice before all others: it is important to understand right away what kind of dream wedding (formal, glamorous Simply chic, romantic, unconventional, Fair, etc.). This will affect all other decisions. Before going to the site search for the receipt and apparel you need to define the style of harmonizing the various elements of the party in respect of a single theme . Whatever theme you have chosen, the elements must be coordinated and elegantly joining details clearly visible so that guests can grasp its meaning.
Choice Apparel
Also for the apparel selection you should consider the style of the ceremony to create a together elegant and homogeneous . The secret to perfect apparel? Avoid models in contrast con la vostra figura e la vostra personalità. Scegliete un abito che riesca a farvi sentire a vostro agio affidandovi al buon senso. Attenzione ai dettagli , apparentemente insignificanti, che possono rivelarsi vere e proprie cadute di stile.
Ecco alcuni esempi: l’abito con lo strascico è assolutamente vietato per la cerimonia in municipio e richiede il tight per lo sposo. Il tight è un abito da mattino, molto impegnativo e usato esclusivamente per le occasioni molto formali. Con giacca grigio scuro, pantaloni chiari, panciotto grigio perla e cravatta a plastron con spilla, è il protagonista dei matrimoni eleganti. Se lo sposo sceglie il tight, anche tutti gli uomini invitati alla cerimonia sono costretti ad indossarlo. Una scelta da operare con cautela che rischia di mettere in imbarazzo molti invitati. Se avete optato per la cerimonia religiosa, è meglio evitare scollature profonde e modelli troppo sensuali che poco si addicono ad una chiesa. Al bando anche gioielli vistosi, orologio, occhiali e borsetta.
Le partecipazioni
Guests will receive held at least two months before the wedding. The most elegant way to announce the wedding is participation traditional Amalfi ivory paper, with the card that opens like a book, also available online at prices very affordable. I suggest you write by hand or have them printed with italics English in sepia, gray or blue. Even the cards of thanks will have the same style. What you do not own? Do not enter the titles addresses participation in professional or inserted in the card shop where you opened the wedding gift!
A reception impeccable
To celebrate your love you can give space to creativity and imagination. Sea or country, space or design period rooms, remember that place of receipt be especially functional. The wiser choice is to a place that has more rooms for differenziare i momenti della festa e di uno spazio al chiuso per fronteggiare l’emergenza maltempo. Quali sono le cose che proprio non potranno mancare? Toilettes adeguate al numero degli invitati, con un turno di pulizia extra, un angolo guardaroba custodito e un comodo parcheggio per gli ospiti.
Qualunque sia lo stile della vostra festa e la soluzione scelta, un ricevimento ideale dovrebbe avere una durata inferiore alle 3 ore . Se avete optato per una formula classica, aprirete il ricevimento con the welcome drink, which should not be prolonged excessively for then continue with a dinner served that should not take more than an hour and a half to make room for dancing and fun as hassle-free. To avoid delays and long waits, I recommend you provide a waiter for every ten guests, coordinated by a maitre d 'of the room.
Finally, not forget the little ones . Parents and guests will thank you! An excellent solution to create a space "fit for children" è organizzare un tavolo separato per i piccoli ospiti con un menù dedicato a loro. Durante tutta la cerimonia potete prevedere un paio di animatori che si occupino di farli giocare e mangiare in uno spazio riservato. I genitori ne saranno entusiasti! Soprattutto se c'è una professionista che li segue. 

0 comments:

Post a Comment